Good morning sunshines!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Jag hann inte uppdatera igår, men Julia och Sandra hemifrån Nyköping kom upp hit och vi gick till Heron City. Vi kollade på bio, och såg nya beck-filmen. " I stormens öga" hete den. Den var väl helt okej, men jag tycker fortfarande att dom gamla beck-filmerna är bäst.

Är det någon mer som har sett den? 

Idag ska jag åka hem också. Jag och min syster ska åka till London imorgon. Fattar ni!? LONDON! :D WIIIHIII!

Ha det bra så länge. Kiss / Elin

                              

                              Right now! Sorry, att jag ser lite hängig ut. Jag är nyvaken ;)

                            
                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0