London

Haha NEJ jag kom inte hem ifrån London nu =) Jag var där i fyra dagar bara, men har inte haft någon tid alls till bloggen. Hoppas ni har överseende. Imorgonbitti så flyger jag till USA. Jag ska vara där i tre veckor över jul. Mycket resande för mig i år. I början av November så var jag på Mallorca också. Jag är ganska nervös inför imorgon faktiskt, vi flyger först till Amsterdam och byter flyg. Sen blir det en flygresa på cirka 10 timmar. 

Vi landar i Memphis och bor på Heartbrake Hotel och kollar in Graceland. Därefter så bär det av till Nashville, Julen firas i Las Vegas. Senare blir det Los Angeles-Hollywood Hills, Crand Canyon, och Nyårsafton i San Francisco!

Med andra ord: En glad Elin!


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0