Tjena mittbena!

Hej, det blev inget jobba idag. Nu har jag precis käkat och ska strax åka till Stockholm. I stan så gick det bra. Jag blev inte så speciellt snygg på kortet men jag får leva med det.
Haha, och jag höll nästan på att få parkeringsböter. Jag rejsade förbi lapplisan när jag såg att han var på väg neråt där min bil stod. Sen när jag åkte förbi honom så kollade han konstigt på mig. Hi!  Ha det gött. Vi hörs / Daun

            

                                                                                       Right Now!
 

                          

Kommentarer
Postat av: Weronika

Ska du göra någonting speciellt i Stockholm? :)

2009-08-24 @ 21:54:52
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0