Hej

Nu har jag varit borta jättelänge, så detta får helt enkelt bli en snabb uppdatering. Jag har tagit studenten, jobbat ihjäl mig, varit i finland och på folkracefestival. Jag har varit på high chaparall, kört vilse med långtradaren i helsingborg, varit på kolmården och på cruisingar. Jaa.. Ni hajar? Det skulle ta så lång tid att berätta allt jag gjort men det där var väl det jag kunde komma på nu. Och jag har bara tre saker att säga! 1: Älska rondeller! Framförallt de som finns i helsingborg! Då kan du alltid vända, fast du är 24 meter lång! 2: Underskatta inte grisarna på kolmården! 3: Ät aldrig finsk pizza! 

              Efter fyra timmars körande                                          Min kompis på kolmården.
                         i Finland.                                                  Den enda som ville komma fram till mig.
                                      
                                                             

Här får ni i alla fall två bilder ifrån sommaren.  / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0