Hej hopp, gummi...

..ja ni får rimma vad ni vill på det där ;) Jag kom precis ut ur duschen och ska snart åka och handla och sen laga mat. Det får bli lasagne idag, jag blev så jädra sugen på det.

Jag tycker det känns så konstigt att jag inte går i skolan nu. Visst här i Sthlm började dom flesta förra veckan men hemma i Nyköping så började alla i skolan igår och då känns det som att jag borde vara där. Men det är förbannat skönt att jag inte är det. :P 

Kiss / Elin

                                    Härligt att man märkte att man glömt hårborsten hemma
                                    precis när man kliver ut ur duschen. Vilket skit. Jag får
                                    köpa en ny. ( Det är inte första gången )
            
                 
                                                      
                                      


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0