God morgon

Jag känner mig riktigt utvilad idag, det är jätteskönt. Just nu så ligger jag i sängen och kollar på tv. Fast det är ju bara skit som vanligt. Idag så ska jag åka in till stan och ta ett kort till mitt körkort. Jag har ju redan mitt C-körkort. Men jag har inte tagit ut något körkort för mitt CE, jag använder bara lappen fortfarande. Sen ska jag väl kolla om sofie eller någon skulle vilja ta en fika och senare ikväll så blir det till att jobba. Jag ska köra lastbil till norrköping och byta släp med en lots som kommer nerifrån.

Ha det bra! Vi hörs sen. / Elin

                                                     
                                                            En nyvaken Elin med ruffsigt hår och
                                              gammalt smink. Men jag var trött igår. Take it or leave it ;)


                                      


Kommentarer
Postat av: finavickelina

va mysigt:)

2009-08-24 @ 14:21:42
URL: http://finavickelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0