God morgon

Lite sent kanske. Men jag har sovit riktigt länge idag. Jag åt precis frukost och upptäckte att älskling hade lämnat 500 kronor på bordet år mig. Jag ska låna det alltså, för att mitt bankkort är ju borta så jag har inga pengar. Det är bensin pengar så att jag ska komma hem. Hi!

Pratade med The boss nyss också. Och jag fick en körning ner till helsingborg imorgon och sen hem på lördag. Ska åka ner med lastbilen och byta släp med Kalle som har lastat i kristianstad. Älskling ville inte följa med som vanligt. Han orkar aldrig sitta i en lastbil i sju timmar, så jag får väl ta med mig nån annan då, det är så tråkigt att sitta och nöta motorväg helt själv.

/ Daun                     

                                                   

                                           
                                               

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tack så mycket ! :D

2009-08-27 @ 21:38:30
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0