Upp som en sol..

.. och ner som en pannkaka!

Pannkakor är jävligt gott faktiskt. Jag käkade nyss sju stycken. Jag var jätte hungrig, och jag somnade på soffan också i en halvtimme. Jag är så himla trött på måndagar, för man somnar aldrig så speciellt tidigt dagen innan.

Jag har varit ute och gullat lite med min bil också, det är lite synd om den nämligen. Det var någon, jävla idiot(!) (ingen aning om vem!?) :D som körde i 70 km/h upp för en trottoarkant! Vilket resulterade i att reservdäcket fick åka på. Det andra var nämligen inte myckat att ha kvar. *suck* Guud vad jag hatar folk som överskattar sin förmåga. ;)

Det var ju absolut INTE jag!


                                               Min bil! Volvo 855 GLE  95:a                       

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0