Tisdag

Hej. Jag kom precis innanför dörren. Haha, jag försökte låsa upp ytterdörren med bil nyckeln också. Alltså inte med nyckeln utan med knappen som man trycker på så att bilen öppnas, haha jag stod och tröck och tröck och blev mer och mer förbannad. Till slut så kom jag på att kanske är smartare att låsa upp med nyckeln. RÄTT nyckel framför allt. 

Jag har varit i skolan idag och jobbade på som fan med projektarbetet. Dock fick jag göra det själv för Jonas var sjuk. Men det gick väldigt bra ändå. Jag får hoppas att han är frisk nästa vecka, för nu så ska vi ju ut på praktik resten av veckan. 
Efter skolan så tog jag en fika med klara på mekka. Det är ett mysigt litet fik som ligger på öster. Det var första gången i år som jag satt utomhus och fikade och det var superskönt. Nu så ska jag ta och ringa till Raymond, min chef på praktiken, och fråga hur dags jag ska komma imorgon. Jag hoppas på att jag inte börjar så tidigt. :P

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0