Sjuk.

Oj, vad förkyld jag är. Inte alls kul! Har varit med Hasse hela veckan på praktiken och han var jätte förkyld. Jag trodde att jag skulle klara mig men icke. Igår hade jag feber och låg och kall-svettades i sängen hela dagen, men idag hade jag inte feber och tänkte att jag klarar nog av att gå till skolan. Så jag körde till skolan, glad i hågen, men väl framkommen så kände jag mig bara tyngre och tyngre. Det blev till att ta med sig de mesta böckerna hem istället. Så nu sitter jag här, och har inbillat mig själv att jag faktiskt ska plugga. :D Det lär förmodligen inte bli så. Det är så fruktansvärt lätt att hitta en massa ursäkter som t.ex. "Oj, så mkt disk det var i diskmaskinen, det är nog bäst att jag plockar ut det! " eller; "Oj, är det det där programmet på tv!? Det har jag ju velat se väldigt länge, (oftast bara Jerry springer eller nåt annat liknande skit) så det är nog bäst jag tittar på det. " Jaja, Jag får väl ta och sätta igång med nånting iaf. Har ett litet projektarbete i Svenska B att göra klart.
Over and out / Daun

RIGHT NOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0