Motorvägsnötare

Idag har jag legat på E4 och E20 hela förbannade dagen. Kört fram och tillbaka som en skållad råtta. Och så har jag stått i bilkö i Sthlm på Essingeleden i en timme tidigt på morgonen också. Jag började jobba halv fem imorse så jag fick gå upp kvart över tre.(!) Det är ju för helvete mitt i natten! Fick så småningom komma hem ;) Efter att Ha jobbat i ca tolv timmar. Suck!

Men kul har det varit ändå!

 
Idag så rattade jag denna! En Volvo FH12. 07:a


                                                                       

                                                                                                                                                                                                                                                                        

/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0