Krångel

Fy fan vad min dator har krånglat hela helgen. Har skrivit säkert tio inlägg men lagom när jag ska spara och publicera så försvinner allt och internet kopplas ifrån. Jag vet inte vad det är för fel. Men nu verkar det funka iaf. Det märks väl om inte annat.
Min helg har annars varit väldigt bra. I lördags kväll så var jag, Marcus, Micke och Freddi och bowlade. Jag kom trea! Men jag har vunnit över dom förut. Jag vet inte varför det gick så dåligt. Jag var väl ofokuserad haha. Efter det så åkte vi till Karma, en ny klubb här i Nyköping. Jag var nykter så jag fick köra. Schysst va? *suck*
Igår så lyckades jag få med mig Marcus och Freddi ut och rida. Ingen av dom har nånsin suttit på en häst förut så dom var väldigt modiga tycker jag, och det gick jätte bra.
Har ni haft en bra helg?

För övrigt så har jag varit i skolan idag. Jag går i skolan måndagar och tisdagar och är på praktiken resten av veckan. Det har varit en jättesoft dag som bara har bestått av film och glass. Måndagar kanske inte är så tokiga ändå. ;D

Kärringen på Statoil tyckte iaf att min tröja var "Skitasnygg" och "jätteCOOL!" Haha!

 


/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0