At home!

Äntligen hemma! Jobbig dag idag. Började halv sex på praktiken så jag fick gå upp kvart över fyra imorse. Kom hem nyss och slängde i mig lite käk. Hann bara käka en macka på hela dagen, vi hade mycket att göra. Vi har varit i Katrineholm, Eskilstuna, Strängnäs, Stockholm och Södertälje. Vi fick flänga runt ordentligt idag med andra ord. Jag har kört hela dagen också, så jag är jätte trött. Nån mer som är trött? 

Det är ju i och för sig bara onsdag idag men jag har inga planer för helgen heller. Kanske ska åka med till Eskilstuna och kolla på folkrace. Men får se hur vädret blir. Det är så jobbigt att kolla på folkrace när det är dåligt väder. Det blir bara, kallt, blött och lerigt och jävligt. Men ibland är det definitivt värt det!

/ Daun 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0